28 de novembre del 2015

CAMPIONAT DE CATALUNYA DE ROGAINE '15. SERRA DE PICANCEL

Gastant Keks al campionat de Catalunya de Rogaine.

Dissabte vam tornar a participar a una Rogaine amb en Monti, més de mig any després de l'última, i per "Tutatis" que va valer la pena!

La veritat és que des del moment en què l'organització va publicar la descripció de les fites i les últimes informacions, ja ens vam posar a dins la cursa...i "guasaps" amunt i avall vam arribar al dia de la cursa. La llista d'adjectius que em venen el cap per explicar la cursa és llarguiiiiissima...

A veure si amb els que detallo a continuació es pot copsar el que vam viure...

Sortint de casa a les 6:00h, MOTIVATS: Aquest és gairebé un adjectiu que ja el portem a dins, tan a en Monti com a mi no ens fan falta gaire excuses per motivar-nos, però si des de l'organització a més afegexien llenya al foc, lluant el paissatge i advertint de la duresa...doncs ja ens acaben de posar "on fire"

De camí a la cursa, PLANIFICADORS: Durant el camí ens vam posar al dia, de la vida i també del que haviem pensat per separat de la Rogaine, al final ho vam resumir en un parell d'objectius...
1.- No lesionar-nos per no haver d'esperar mig any a tornar a còrrer
2.- Gaudir del paisatge però sense abandonar l'esperit competitiu

A la línia de Sortida, 8:50h, FRENÈTICS: Anàvem amb temps, però havia sopat poc i no havia menjat res per esmorzar, i no era gens recomanable començar amb la gasolina al mínim, així que a mig camí ens vam aturar a fer un entrepà, i entre una cosa i l'altra ens vam endarrerir, quan vam aparcar el cotxe faltaven 15' per la sortida!!! Massa just, preparar calçat, roba, sportident... merda les claus...aiiiix ara no trobo el retolador...i la bruixola on l'he deixat...buff correm..que encara hem de passar per la recepció de corredors i el parc tancat... estem espitosos... no és la millor situació...comprovació del material... tot ok.. cap a dins... ens donen el mapa...només queden 6 minuts....aaaaahhh...va ullada ràpida... on són les 90? i les crestes, i els pics? com enllacem les fites?...va!!! descartem la part nord-oest.. 2 minuts només i sortim...oooohh...va doncs...decidit...anem a la 91...(el punt més alt, sort que no voliem fer excessiu desnivell) ... i ho podriem empalmar per la cresta amb diverses fites fins a la 80... i després..proposem vàries alternatives...segons temps i forces.. però haurem d'improvitzar...SORTIIIIIIM!

9:00h Inici de la cursa, ENDOLLATS: La primera hora la passem pujant i pujant, estem endollats, el fet de sortir dels últims i anar clavant els atacs a les fites ens permet anar caçant corredors que tenim davant, i ens fa pujar la moral, a dalt les vistes són espectaculars!! continuem amb més fites, i més vistes genials, a la cresta de la 91 a la 81 ens divertim molt, i just a mitja cursa som a la fita 80, més vistes genials!!

12:00h En plena cursa IMPRESSIONATS: Fins ara hem gaudit molt de la Serra de Picancel, hem passat per el Pic de Salga Aguda - el coll de la Portelleta - Serrat dels Teixons - Collet de la llebre - Les Tallades -  Coll del Gavatx i la Mare de Déu de la Quar.

13:15h Part final de la cursa. EXHAUSTOS: A partir de mitja cursa anem planificant les fites en petits grups de 2 o 3 segons les forces i el temps, encara ens queda un plat fort, la 92, St. Isidre de la Quari quin regal! novament sumant 9 punts acompanyats de vistes impressionants...carreguem avituallament, queden 2 hores, per sort, bona part serà de baixada... l'última hora la passem pescant fites de 3 i 4 punts, intentant equilibrar el ritme entre les forces i el temps que queda, apurats, arribem al peu de l'última pujada que ens durà a meta, queden poc més de 10 minuts, arribarem exhaustos i sense penalitzar.

14:00h En arribar a meta, SILENCIOSOS: Cansats, només pensem en avituallar-nos, la cua per descarregar és llarga, i en sortim per anar-hi més tard...patates, fruits secs.. i veure a dojo..tot amb silenci...no puc dir res...

16:00h De Tornada a casa, ANALISTES: Refets, gràcies a la Fideuà i a la cerveseta la tornada ens la passem anailitzat el que hem fet.. mirant d'esbrinar les millors alternatives... amb el convenciment que ..si tenim molt per millorar.. però hem fregat el límit de les nostres possibilitats, tant tècniques com físiques

18:00h Un cop a casa, EUFÒRICS: S'acaba la jornada..ha estat brutal, hores després encara vaig recordant els paisatges, les fites, els companys...

Avui, IMPACIENTS: Impacients per la tornar-ho a viure tot plegat ben aviat, impacients per veure les fotos i els resultats, impacients per comprovar si hem millorat a la propera rogaine...impacients per...