16 d’agost del 2015

GASTANT KEKS ANANT FENT RURAL RUNNING! (By Joan Planagumà)


ANAR FENT RURAL RUNNING 2015!


Així és com es deia lo que popularment coneixem com a “Cursa d’obstacles”.
Cursa que es va realitzar el passat 16 d’agost a Ribes de freser, amb uns 130 participants…alguns disfressats i alguns altres païn la ressaca de la nit passada a les Festes de Ribes de Freser.
Ribes de Freser un petit poble on acostumu passar per anar cap Andorra o Nuria..pero mai havia tingut el plaer de visitar-lo, i ja voltant pel poble tot fent l'escalfament ja em vaig adonar que, Ostres! Ribes es més que un poble de pas! 

Per començar tenen l'únic granòfir de Catalunya! I què és un granòfir? Un granòfir es una roca procedent de la xemeneia d'un volcà! Sí, doncs a Ribes també hi va haver activitat volcànica! No només a la Garrotxa! Jejeje

"Bueno" anem a lo que anàvem... a fer una cursa d’obstacles! A totes les altres curses d’obstacles en què havia participat, ho havia fet molt disfressat i per anar a fer una mica "l'ànec", però aquest cop tenia ganes d'anar a suar la samarreta que ens havien acabat de regalar!



Donen el tret de sortida i començo a la 6ena posició, un ritme que es podia aguantar be, si no comencaven a posar muntanyes pel mig! i clar.... Dit i fet, ja ens comencem a enfilar...no triga gaire a arribar el primer obstacle, després d'1km de pujada...ens fan passar per sota unes tanques d'obra..i us ben juro que em vaig quedar allà enganxat a l'herba ben molla. passant per sota les tanques diguem-ne a l'american style... "rollu" militar...les cames ja deien...ostiaa!! Joan què kardes??!!!..aixo no estava en els plans..anàvem a corre només..

La pujada continuava i em vaig poder enganxar amb el grup dels 4 primers, fins que vaig atrapar al 3er i vaig dir ara m’agafo amb aquest i no el deixo fins el final! ehh encara que em trobi bee no vulguis tirar..perquè després tots sabem el que passa..!

Fem el cim i perfecte ja només quedava planer i baixada! A la baixada ja vaig tirar per terra la promesa que m’havia fet uns minuts abans i em trobo corrent amb el segón! Passem unes bales de palla i en un dels trencants apareix un tiu de ves a saber on...que resulta que s’havia perdut (era el primer).
Passem l'obstacle de l'espuma passem sota uns túnels...i com que el camí anava baixant tot anava molt bé fins que em vaig posar primer una estona..l'estona va durar fins que vam agafar una carretera esfaltada amb un desnivell positiu del 3%...crec que tots pensàvem el mateix.. això reeees... serà un tros de carretera.... per enllaçar amb el seguent camí..jo no deixava de mirar els costat "aiam" si veia alguna cinta que ens envies cap avall...i la carretera anava tiran..i així fins a 1km ben bé...vaig fotre un pet com una glaaaà fins que em vaig engaxar de nou amb el 3er. i com vaig poder vaig arribar fins quasi a l’arribada on ens esperava 4 o 5 obstacles seguits!  Contenidors plens d’aigua, cordes rollu teranyina! un dels últims obstacles posat amb mala llet, sobretot en aquelles alçades de la cursa, consistia en tres tubs que s'havien de passar per dins...ja anava just de forces per arribar corrent a l’arribada... però som-hi, ens ajupim...i ostia aquí de quatre grapes no passo!! em vaig quedar allà encallat..de seguida vaig veure que allà només s'hi passava estirat....quina feinada per passar per aquell tub ! va ser horrorós! Tot seguit vam anar cap al riu uns docents metres de riu, amb pedres rodones i boniques! I al fons podia veure el 3er que anava tant fresc com jo.
Per sortir del riu ens vam haver d'enfilar a una reixa que ens portava a sobre el pont i d'aquí a l’arrribada, que estava a escassos 20 metres! Vaig arribar a la reixa amb el 3er, i de l'espant que es va fer de veurem allà va pujar com un cuet! Jo només volia arribar de una puta vegada.... que estava cuit molt cuit! Ehh però ho tornaria a fer eehh!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada